Alla heter Glen i Göteborg

Min helg har varit hur bra som helst! Kunde knappast blivit bättre!
Kom fram till Göteborg runt 12-tiden igår. Vi checkade in på hotellet, lämnade våra grejer och begav oss därefter till Liseberg. Har aldrig varit med om att det har varit så mycket folk på där! Köerna var mellan 30-60 minuter långa på ALLA åkattraktioner! Åkte i princip allt som går att åka, hann inte åka mer än en gång på varje, förutom på Uppswinget och Atmosfear som vi åkte två gånger! Då stängde parken ändå inte fören klockan elva på kvällen!
Som sagt, galet mycket folk! Sjukaste och bästa åket var klart Atmosfear! Trodde jag skulle dö när vi bara fortsatt högre och högre upp och aldrig stannade. Och de sekunderna där uppe alltså. Fyfan, värsta i mitt liv! Har man inte åkt går det inte att beskriva! Det är inget jag ångrar i alla fall och vi vågade oss t.om. upp en gång till framåt kvällen. Första gången är alltid värst!
Jag och Sara spelade dessutom på chokladhjulet och vann varsin Marabou choklad! Jag vann på nummer 12'
Därefter gick vi hem till hotellet och sov.
Kom hem med tåget för någon timme sedan, kan tillägga att det ösregnade i Göteborg i morse när vi sprang till bussen!



2012-09-02 @ 19:24:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0