Orientering

Idag hade vi orientering nere på Saxnäs. Jag och Anni irrade omkring inne i skogarna.
Första banan gick oväntat bra dock. Sprang/joggade hela rundan och vi var tillbaka på mindre än en halvtimme! Istället för att pausa och vila upp oss emellan beslöt vi oss för att även ta den andra banan när vi ändå var igång. Allt gick jättebra fram till nummer 8. Vi letade efter den kontrollen i minst 20 minuter!!! Sedan gick resten bra. Tror vi hade fått bland de bästa tiderna om vi bara hade hittat 8an direkt.
Men det är inte hela världen. Vi hade kul och vädergudarna stod på vår sida! :)
Jag körde med "Runkeepern" på och vi sprang nästan en mil totalt och lyckades förbränna 890 kalorier! Haha fan sjukt! En vanlig dag på gymmet/joggingtur förbränner jag normalt 200-400 kcal. Om ni ville veta liksom! ;)
+ att jag dessutom cyklade både dit och hem. Så jag kom minst upp i 1000 kcal idag. Haha!
Därför blir det ingen fotboll för min del ikväll, måste dessutom skriva klart svenskauppsatsen.

Pusshej

Har ju inte hunnit berättat något om Taizé, men slänger in en bild på min goa grupp sålänge!
Bakre raden från v. Andrea, Laura, Janna, Jag, Anna och Maffe.
Främre raden från v. Henrieke, Britt, Delia och Clara.
+ Lovisa och Amanda (inte med på bilden)
6 tyskar, 2 holländare och 4 svenskar!
2012-05-31 @ 16:36:44 Träning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0