Jag mår fint!

Har haft fullt upp med skolan de senaste dagarna. Läxor och prov som måste tas igen efter min underbara vecka på Cypern! Håller på att plugga inför spanska-provet just nu.
I morgon tar jag bussen till stan för att träffa saknade Carley!
Sedan kommer lördagen bestå av packning, städning och shopping inför Frankrike-resan!
På söndag bär det av till Malmö tillsammans med Anni! :D
Sjukt att det bara är 3 dagar kvar tills jag får träffa mina älskade killar!!!

Bilder m.m från Cypern kommer att komma upp i tidsinställda inlägg under den kommande veckan! :)

Här får ni ett smakprov från Nissi Beach sålänge! :)
2012-05-10 @ 21:57:18 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0