Snabb Resumé

Blogg-uppdateringen har inte varit på topp, har inte haft en stund ledig de senaste dagarna!
I torsdags pluggade jag inför provet som jag hade i fredags.
I fredags drog jag in till stan direkt efter skolan. Shoppade, Käkade och kollade på bio tillsammans med Carley. Vi kollade på "En gång i Phuket". Riktigt härlig film må jag säga!
Efter bion drog vi hem till mig, jag packade så åkte vi till henne och sov där.
I går drog vi in till stan lite efter tolv, mötte upp Andree och Johannes vid tåget och chillade runt lite. Sen åkte jag iväg en timme mellan 3-4 för att provrida en häst. Sen åkte jag tillbaka till stan, vi gick till pizzerian.
Killarna åkte hem med tåget vid sju så jag och Carley drog hem till henne sen.
Stannade hos henne några timmar och blev hämtad runt 10.

Idag gick jag upp vid 10, städade rummet, käkade och drog in till stan för att köpa presenter till pappa. Sen kom det lite gäster hit runt 1-tiden. De stannade till klockan 4.
När de åkt hem cyklade jag för att träffa Alice en stund och fick en fin grej av henne eftersom jag tog hand om hennes hästar under Göteborg Horseshow! :)
Nu är jag då hemma igen, ska käka, packa, gymma och dra till Linn för att sova där i natt. I morgon ska vi nämligen in till simhallen med arbetslaget, sen slutar vi vid 12. Nice!

Uppdateringen blir klart bättre den kommande veckan! pusshej! :*
-.Två fina bilder ifrån lilla Kalmar.-
2012-03-04 @ 17:19:12 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckansblogg är utsedd, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-04 @ 17:43:18
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Jättehärliga bilder, älskar Kalmar!

2012-03-05 @ 15:02:01
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: sanna karlsson

jätte fina bilder verkligen!

2012-03-07 @ 12:55:55
URL: http://karlssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0