Ingenting står över mig

Igår åkte jag in till stan efter skolan. Solen stekte och jag mötte upp Carley. Vi fixade biljetter till Norlie & KKV den 7 april. Sedan begav vi oss till donken och käkade lite, kollade i affärerna och så gick vi till stadsparken och slottet för att fota lite i det fina vädret! Humöret var på topp och det vimlade av glada männniskor åt höger och vänster. Sedan fick det bli ytterligare ett besök på donken och sedan fick vi för oss att gå till Maxi vilket tog ungefär en halvtimme. Spelade musik på högsta volym och njöt av värmen trots att klockan passerat sju. Väl framme vid Maxi köpte vi lite gott och sedan drog vi hem.
Vi kollade på Big Brother och sedan sov vi hos Carley.
Idag åkte jag och mamma in till stan runt tolv-tiden. Åt på grekisk restaurang och shoppade en del :)
Första lördagskvällen på länge som jag bara är hemma och gör ingenting! Nice är det så nu ska jag ta o kolla på film och äta vindruvor och fruktsallad! :-D

Fotograf: Carley
2012-03-24 @ 19:58:25 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0