Mitt fjärde besök på Cypern del 3


Den 2 maj, dagen före min födelsedag var ännu en mulen dag, dock kikade solen fram lite då och då så att vi kunde steka lite nere vid poolen. Vi besökte gymmet även idag och jag tog mig an löpbandet. Det gick riktigt bra och så långt och länge har jag aldrig orkat springa innan!
På kvällen gick vi in till stan igen, vi åt på en restaurang som heter Napiana. Där har vi varit ganska många gånger innan. Trevlig personal och god mat!

Eftersom det är lågsäsong vid den här tiden så var det inte alls mycket folk, vilket vi är vana vid. Det var lite förvirrande faktiskt. Det kändes så dött, som om hela landet och staden hade förlorat sin glans. Många restauranger och hotell som vi var vana vid att se blomstra fanns inte där längre, det stod tomt, de hade gått i konkurs eller fått nya ägare. Vi trodde att detta var slutet för Cypern, liksom för Grekland, men lite senare i veckan förstod vi att det endast berodde på lågsäsongen!
2012-06-07 @ 17:29:00 Cypern 2012 Permalink


Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

Sv: Haha! :)<3



Åh gud villket fint rum, gillar soffan!

2012-06-07 @ 18:22:02
URL: http://bysisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0