Mitt fjärde besök på Cypern del 1

Nu har det gått fem veckor sedan jag var på Cypern! Tiden går så ruskigt fort, det har varit hur mycket som helst i skolan, jag har rest ännu mer och har helt enkelt inte haft en ledig stund över till bloggen! Jag ber verkligen om ursäkt och uppdateringen kommer självklart bli bättre efter hand! Men nu hade jag tänkt berätta lite om Cypern i alla fall och sedan kommer jag ha lite tidsinställda inlägg med bilder. För det blev sjukt mycket bilder, haha! ;)


Den 29 april tog vi tåget mot Köpenhamn och Kastrup. Väl framme runt 11-tiden på kvällen letade vi reda på en bänk där vi satt och väntade i 6½ timmar innan vi kunde checka in! Vi landade på Larnaka flygplats runt 12-tiden på måndagen. Himlen var inte klarblå, utan det fanns lite moln här och där. Men värmen fanns där i alla fall!
Väl framme på hotellet blev vi mottagna av Bamse och Den svarta vargen, hhahaha!

Den dagen hann vi med att ligga vid poolen ett par timmar. Vår lägenhet låg på andra våningen och vi hade både pool och havsutsikt. Vi bodde på ett hotell som hette: Callisto Holiday Village
Ska ni åka till Cypern, Ayia Napa? ÅK DIIIIIT! Oavsett om ni har små barn eller inte! Bästa hotellet jag har bott på! Vi hade halvpension, dvs. frukost på hotellet. Den var HIMMELSK GOD och det fanns hur mycket som helst att välja mellan!

Eftersom det var första kvällen och vi båda två hade varit vakna i över ett dygn i sträck så stannade vi hemma och somnade i våra SUPERSKÖNA sängar runt klockan åtta!
2012-06-06 @ 22:54:54 Cypern 2012 Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

hej, ska troligen boka callisto, kan du berätta lite om det? :)

2012-06-12 @ 17:40:55
URL: http://janniftamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0