Bieber

Ingen har väl missat att Justin Bieber kommer till Stockholm 22 april nästa år?
Jag var precis inne och kollade på ticnet, biljetterna släpps klockan 9 och det är redan kö!
Jag kan inte direkt påstå att jag är något stort fan av honom, men han är duktig och det hade ändå varit kul att se honom. Tänk om jag är störtförälskad i honom om ett halvår, så finns det inga biljetter kvar. Surt, haha.
Sitter här och velar om jag ska beställa eller inte. En biljett kostar från 400-1000 spänn och jag har ingen lust att stå i GC, så det lär bli antingen vanlig ståplats eller den billigaste varianten för 400, dock hatar jag sittplatser!
Betala 3000:- för att se mina älskade Backstreet Boys kan jag göra utan problem! Men att slösa pengar på Bieber vet jag inte om det är värt...
2012-07-06 @ 08:34:26 Kändisar Permalink


Kommentarer
Postat av: hjjonsson.blogg.se

3000:- är lite för dyrt. Jag tycker att det är bättre att vänta. Jag har missat Rihanna två gånger men jag VET att hon kommer tillbaka till Sverige igen snart! Så jag är säker på att justin kmr hit igen. :D

2012-07-08 @ 21:26:55
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0