Nystart på livet

För första gången i mitt liv ser jag fram emot att gå till skolan. Jag ser inte bara en massa jobbiga lektioner och prov som måste göras. Känner inga som helst krav och ska verkligen ta till vara på dessa tre år och ha kul! Klassen verkar rätt go så här långt och även lärarna känns helt okej.
Har hittills gått två dagar. 10-14 igår och 9-14 idag. Imorgon börjar jag vid 12! Riktigt skönt! Då hinner jag träna innan jag åker till skolan också :)
 
Kvällens match slutade 4-4. Spelade högermitt. Har verkligen världens sämsta kondis men jag jobbar på det!
 
Gårdagens outfit:

Ny design kommer när jag har fixat mitt photoshop!
 
2012-08-21 @ 22:48:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

Hej! Jättesöt blogg!

Kika gärna in på min blogg!

2012-08-22 @ 10:26:32
URL: http://aphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0