ES12B

Skolstarten närmar sig! På måndag börjar jag i ES12B på Jenny Nyströmskolan.
Har jobbat några veckor efter att jag kom hem från Cypern. Det har varit rätt trevligt faktiskt, men dessa tidiga mornar har tagit död på mig. Har cyklat en mil varje dag och varit ute och gått/joggat en halv mil.
Träffade Cralle en stund efter jobbet i onsdags, därefter kollade vi på lägenhet i stan. (jag och mamma)
Igår jobbade jag min sista dag. Därefter tog jag bussen till stan för att äta kräftor och grilla hemma hos Fille.
Idag har jag för första gången på länge fått sova ut! Cyklade ner till Färjestaden runt 1-tiden för att träffa Signe en sista gång innan hon åker hem till Stockholm.
Nu ska jag ut och springa en sväng, i morgon ska jag shoppa så in i helvete!
Då vet ni att jag lever i alla fall! Peace out!
2012-08-17 @ 19:33:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0