Fin morgon

Kikar ut genom fönstret och vädret är hur underbart som helst! Solen skiner, det är vindstilla, omkring 6 grader. Varför kunde det inte vara sånt här väder igår?!
Men men, man kan inte få allt man önskar, vi hade det bra ändå.
Jag har ätit en rejäl frukost och ska alldeles snart packa väskan och bege mig till konstgräsplanen. Match mot RM SSG och vi hoppas på det bästa. Om inte annat så ska det bli riktigt skönt att få spela i detta fina väder och jag håller tummarna för att benet håller! Har inte känt av någon de senaste dagarna i alla fall (Y)
Ni andra får ha en fortsatt trevlig dag och glöm inte att det är 1a april!

2012-04-01 @ 12:26:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Hejhej!



Har en fototävling på min blogg just nu, och jag tycker verkligen du borde vara med, för du fotar väldigt fint! :)

Kram / Louise

2012-04-01 @ 14:00:03
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0