14 april 2012

100 år sedan Titanic sjönk!
_____________________________________________________________________________________________
Gårdagens planer blev lite ändrade, så jag åkte till Emil istället. De var i husvagnen, så det blev lite trångt, men det var mysigt ändå. Och lerigt! :-) haha
Var hemma igen runt två-tiden.
I morse gick jag upp runt elva, fixade mig och åkte in till stan. Skulle kolla på lite smycken och så inför morgondagen. Visar bilder i morgon eftersom jag inte fått det än, hehe ;-)
Jag var dessutom inne och beställde hem min efterlängtade skinnjacka! :D Så den kommer hem någon gång nu i veckan.
En svart kavaj och en vit skjorta fick även följa med mig hem.
Nu ska jag käka lite och sedan träffa Emil igen. :)
Hasta lá vista!
2012-04-14 @ 17:39:19 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0