Välkommen in

Dagen har som vanligt svishat förbi i en himla fart
Dagen började med tennis. Sen missade vi bussen för att den gick för tidigt -.- Så vi fick vänta på nästa buss, vilket ledde till att jag missade början av idrottslektionen. Vi körde hinderbanor och volleyboll. Tror faktiskt vi har en god chans att vinna volleyboll-turneringen i år! :) Dagen fortsatte att rulla på med musik, matte, fysik och så spanska. När jag kom hem hade jag ungefär en timme på mig innan det var dags att ge sig av igen
Fotbollsträningen gick grymt bra idag. Satte 6 mål idag! haha, det är mer än vad jag har gjort sammanlagt under hela 2011! ;) Skott på mål och inlägg har alltid varit mina svagheter...

2011-09-27 @ 20:34:00 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0