Nice lovdag

Första dagen på lovet då jag har gjort något "vettigt".
Bror skjutsade mig till bussen halv 12.
Var inne i stan runt 12.
Jag, Emmy, Elias, Martin och Petrus drog till simhallen.
Efter ett tag kom även Dennis, Wille och hans syssling.
Stackars Karl som missat bussen kom även han in efter någon timme.
Det trillade bort några åt gången och till slut var det bara jag, emmy, elias, petrus och karl kvar.
sen åkte killarna hem, så jag och emmy stannade lite längre. Sedan fixade vi oss och gick en runda på stan samt käkade lite :)
Kom hem för någon timme sedan och nu ska jag sätta på en film.
xoxo Jennifer

2011-11-02 @ 20:05:04 Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

ja fast ändå, sverige och europa brukar ligga bland dom första på turnén :)

2011-11-02 @ 23:15:22
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: rrebecka

sv: klart jag har! :D

nä, julafton är inte lika roligt som sin föddelsedag.

2011-11-02 @ 23:42:30
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0