1: 10 lite udda fakta om mig själv

1. När jag är utomlands tror folk att jag är 3-5 år äldre än vad jag egentligen är.
2. Jag älskar doften av läder! Speciellt när man är inne i skoaffärer. ^^
3. Jag har väldigt svårt för att lita på killar.
4. Jag har bara haft två mardrömmar under de senaste 3 åren!
5. I somras badade jag bara i havet 2 gånger!!! (I sverige)
6. Jag har lätt för att bli kär.
7. När jag var liten umgicks jag nästan bara med killar.
8. Jag vill bli känd.
9. Jag pluggar aldrig tillräckligt till prov/läxor men har ändå hyffsade betyg.
10. Jag har gjort en lista om hur mitt liv ska se ut fram tills jag är 30 år.

2011-11-08 @ 13:00:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0