Mellandagsrea

Alltså förlåt, men sedan jag fick min iPhone har jag inte haft så stort behov av datorn + att jag haft fullt upp hela tiden.
"Man kan blogga från iPhonen" - I know!
Men jag hittade ingen bra app till att redigera bilder så därför har jag istället bildbombat min twitter (hehe).

Drar en snabb resumé av juldagarna lite senare för nu hade jag tänkt berätta om dagen.
Jag och Emmy åkte in till stan tidigt i morse för att shoppa lite eftersom det är mellandagsrea. Då gäller det att passa på, right? ;)
Vid två kom även Matilda in, så fixade Emmy industrial och sen drog jag typ hem för jag mådde inte bra.
Men kul dag, anyway!
And some pics! :)

Lunch

Emmy

Dagens fynd!
2011-12-27 @ 22:39:41 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0