We like to sleep all day & Party all night!

Hallå bloggen!
Är nästan helt i fas i skolan igen, gårdagen spenderades med Carley inne i stan! Köpte min älskade väska, lite smink och god mat. Jag hade även med min kamera, så vi fotade lite i det fina vädret :)
Fick även ett besök att Farbor blå när vi cyklade till bussen. Tydligen får man inte skjutsa?!!! Vafan är det för skitregler? Bara rena turen att vi slapp undan, annars hade det blivit 700 spänn VAR i böter!
Det sjuka var att Carley sprang bredvid HELA vägen, sen skulle hon hoppa på i 5 sekunder och precis DÅ kommer polis-jävlarna...
Menmen, nu ska vi vara positiva för att de var på gott humör! ;)

Idag har jag varit i stan och inhandlat lite inför resan. I morgon drar jag och Anni till Malmö och på tisdag bär det av till Frankrike!

Gårdagens outfit
Foto: Carley
2012-05-12 @ 19:28:29 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0