Om en vecka smäller det!

Jag har väntat i flera år på att få se mina älskade pojkar igen! Och NU är det dags! Nästa söndag kommer Backstreet Boys att befinna sig i Malmö tillsammans med New Kids On The Block!

Det blir andra gången jag får se Backstreet Boys live! Första gången var på Hovet 4/12 - 2009.
Har inte varit något större fan av NKOTB tidigare, men kan många av deras låtar och de är ju bra! Dock är jag ganska säker på att det kan ändras efter att ha sett de uppträda live!

Jag tar med mig Anni ner till Skåne-land och jag är helt säker på att vi kommer ha en toppenkväll!
Jag ska dessutom få träffa Nick, AJ, Brian och Howie några timmar innan konserten eftersom att jag har VIP! Därefter ska det minglas runt tillsammans med alla sköna NKOTBSB fans och SEDAN är det dags att inta våra platser på golvet, längst fram, närmast scenen såklart! ;)

Längtar ihjäl mig, detta kommer bli en dag att minnas for ever!!! 7 dagar kvaaaar!


| JAG BEFINNER MIG I AYIA NAPA 30/4 - 8/5 |
2012-05-06 @ 18:00:00 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

åh vad jag önskar jag och mina brudar också skulle dit!

2012-05-06 @ 21:18:23
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos! gillar du att stå framför kameran? då tycker jag du ska anmäla dig i min modell tävling, läs mer om den här; http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

2012-05-06 @ 21:41:23
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0