And here we go again!

Första lediga dagen på väldigt länge och min kropp har tagit ganska mycket stryk. Har inte ätit ordentligt, tränat väääldigt oregelbundet och knappt sovit. Har farit fram och tillbaka som en galning.

Men, en snabb resumé kommer här!
13 maj var jag och Anni i Malmö och kollade på New Kids On The Block & Backstreet Boys
14 maj sov jag liiite för länge, tog en snabbis in till stan och packade sedan klart
15 maj gick bussen till Taizé. Bussresan tog 28 timmar.
16 maj-20 maj var jag nere i Taizé, Frankrike och hade en riktigt rolig tid. Träffade underbara människor från hela Europa att dela sjuka minnen med! (Kommer ett inlägg om Taizé lite senare)
21 maj kom jag hem till Sverige igen. Hade världens verk i nacke, rygg och huvud.
22 maj vaknade jag upp med riktigt obehagliga smärtor. Tillbringade dagen i sängen.
23 maj var det skola som gällde. Tog igen 18838383 läxförhör och prov. Tränade fotboll på kvällen.
24 maj var det skola och därefter Klassens Dag. Vi grillade och tältade nere vid stranden. Var sjukt kallt på natten och jag sov EN timme den natten PÅ STRANDEN efter att ha skådat soluppgången cirkus kl. 4.30, haha!
25 maj hade jag ont i hela kroppen igen. Åkte hem vid 10. Hade en timme på mig att göra mig iordning. Hann därför inte äta något. Sedan bar det av mot Borgholm. Bussen var sen -.- Väl i Borgholm var det sjukt fint väder och jag lökade sönder i mina långbyxor och skinnjacka. Fixade håret hos Sabina och höll på att svimma inne i Salongen. Inte bra! När jag var klar hade jag 5 minuter på mig att springa till bussen. Åkte in till Kalmar och sov en timme på bussen. Träffade Carley i stan. Vi käkade, shoppade och fotade.
Åkte hem med bussen lite efter 8-tiden. Somnade när jag kom hem.
Idag 26 maj sov jag till 12 och har sedan dess städat mitt rum!


Gårdagens outfit. Foto: Carley
2012-05-26 @ 17:16:26 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin måndag :)

vad gör du? :)

2012-05-28 @ 15:10:03
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0