Bättre sent än aldrig

Här kommer ett något försenat midsommarinlägg, hehe.
Hur som helst. Åt en god midsommar-middag hemma med familjen först, runt 4-tiden åkte jag och Carley till Köpingsvik. Var en del folk där när vi kom och det fyllde på lite undan för undan. Vi grillade lite, sen kom regnet. Inte helt oväntat! Höll oss mest inne, vissa drog ner till stranden, puben osv. Men jag och några till stannade i huset pga. det tråkiga vädret. Dock var jag ute och gick en sväng på kvällen. Vi fick göra det bästa av situationen och trots det dåliga vädret var humöret på topp. Många skratt och galenskaper fram till klockan två på natten då de flesta hade gått o lagt sig. Men jag, Angelica och några killar satt uppe och pratade. Runt 5-tiden kom Viktor, Krisse och Linda tillbaka så de kom in till oss. Satt o snackade, lyssnade på musik osv. Vid 7 somnade jag på soffan, haha. Sov någon timme, sen vid halv 9 gick vi till affären för att köpa frukost.
Drog hem vid 12. Duschade och käkade och sedan åkte vi tillbaka till Köpingsvik runt 2.
När vi kom tillbaka hade några dragit och ätit vid stranden, så det var lite segt de första timmarna. Sedan hittade vi iaf Köping-gänget. Åkte till Borgholm en sväng och sedan tillbaka till Köpingsvik igen. Satt med dom i deras tält innan vi gick till huset. Kollade på tv och fotboll. Spanien vann över Frankrike!
Eftersom jag skulle jobba dagen efter så var jag tvungen att ta bussen hem runt 12, tyvärr! Hade tänkt missa bussen med mening, men den var lite försenad. Haha! Satt och väntade i Borgholm i en halvtimme, där några killar bjöd med mig in till Harry's. Fick dock tacka nej då jag var sjukt trött och inte heller hade åldern inne.
Blev inte många timmars sömn för mig den här midsommarhelgen men det var klart bästa midsommaren någonsin! :)
Och ja, det var meningen att jag skulle se sur ut, haha
2012-06-30 @ 18:51:32 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

han på bilden där nere var sjukt snygg jennifer!! :D

2012-07-02 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0