Nu mår jag som bäst!

När jag tänker igenom vad som har hänt i sommar, vad jag har gjort, alla människor jag lärt känna och alla nya upplevelser jag fått ta del av så dyker det där leendet upp på mina läppar igen! Att vi inte haft så mycket sol är synd, men man får hitta andra sätt att fördriva tiden med. Länge sedan jag hade en dag helt för mig själv. Bara jag, ingen annan. De dagarna kommer i framtiden, just nu känns det bra att vara omringad av vänner, vänner som går att lita på! De senaste veckorna har bara varit fyllda av skratt och kärlek. Ångrar ingenting, även om det inte alltid blir som man tänkt sig så tror jag ändå att det finns en mening med det mesta som sker här i livet.
Har tillbringat denna regniga dag tillsammans med Signe. Hon kom hit redan halv tio i morse och åkte inte hem fören halv sju nu ikväll. Riktigt gullig tjej som jag hoppas kunna lära känna lite mer! Vi har kollat på massa filmer och varit ute och gått en sväng. Jag var även ute och sprang i ösregnet nu ikväll på egen hand. Älskar att springa i regn och det lär dröja ett tag innan jag får känna regndropparna mot min hud eftersom att jag drar till Cypern i morgon! Väskan är färdigpackad (för första gången någonsin I TID!!!) och allt är fixat.
Har även passat på att göra något helt galet nu ikväll. Nämligen göra rosa Dip Dye! Helt själv!
Nu ska jag ta och lägga över lite Lars Winnerbäck låtar i mobilen! CIAO CIAO
2012-07-19 @ 22:03:07 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0