Mina dagar i Stockholm

Kom hem sent igår kväll. Har haft 6 riktigt bra dagar i Stockholm och Köping!
I fredags kom vi fram runt 2-tiden, jag och pappa tog tåget från våra kusiner in till city och kollade runt lite, käkade, åt glass m.m. Köpte verkligen ingenting i klädväg då jag inte var det minsta shoppingsugen! Men jag ska åka upp snart igen, så får bli lite mer prio på det då!
lördagen var det dags för konfirmation så runt 11-tiden var vi samlade i kyrkan. Det var bara 5st som skulle konfirmera sig och det var verkligen annorlunda om man jämför med min egen + att vi var typ 30 pers! Sedan blev det mat och fika hemma hos kusinerna. Vi var ute och gick en sväng och hela kvällen ägnades åt tv-tittande.
Så var det söndag och vi gav oss av runt 12-tiden. Pappa släppte av mig i Köping på hemvägen, så kom dit runt 2-tiden. Stannade hos Jocke söndag-onsdag. Mycket trevligt! Det enda som suger är avståndet, men det får vi se till att lösa helt enkelt!
Tog tåget (själv) till Stockholm i går och sedan satt jag och väntade på bussen i någon timme. Riktigt seg resa + att min mobil dog efter halva vägen...
 
Nu hade jag tänkt slänga ut allt ur min väska på golvet och så ska jag packa om! Drar runt 9 i morgon, yey!
2012-07-12 @ 15:02:04 Semester/Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Fina bilder och fin blogg ^^! Stockholm är en fin stad! Gick skola där förra året.


Allt bra med dig idag annars ^^?
Hoppas du får en toppen helg!

2012-07-12 @ 16:09:52
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0