Stadsfesten

Har varit fyra helcrazy dagar inne i stan med riktigt goa vänner!
I torsdags var det inledningen med Rix FM och allt. Vi kollade på Panetoz, Frida Amundsen och Olly Murs. Resten missade vi då vi gjorde lite annat och utforskade staden. Var tvungen att ta bussen hem redan vid 11 eftersom jag skulle jobba dagen efter. Då träffade jag Hampus som jag inte sett sedan midsommar!
 <-- Carley & Angelica | Lee, Carley, Angelica (fredags) -->
fredagen var det jag, carley, angelica, lee, matilda, annie och några fler som skulle kolla på Trofast och Syster Sol på sveaplan. Alkoblås och poliser förstörde mycket, dock lyckades fyra av oss smita in lite senare. Var inte så mycket att se, så vi tog oss an Brolle på stortorget istället. Han måste nog ha världens goaste stil och snyggaste tatueringar. Brolle, asså herregud vilken stjärna! Blev inte så sent den kvällen pga. vissa skäl, inte så mycket folk ute heller. Sov hos Carley sen.
Lördagen var sista dagen och skulle egentligen inte ut först, men drog ut en sväng med Carley, Angelica, Cralle och Fille. Minns det mesta men inte allt. Tror det var första gången jag var full på "riktigt". Dansade runt till Miss Li på stortorget och skålade med alla vi såg, haha. Klockan var närmre 4 när vi började dra oss hemåt. Orkade knappt gå och kändes som att jag gick i sömnen. Men lätt bästa dagen i alla fall!!
(hade inga bilder från lördagen så lånade av carley)
Vaknade upp på Carleys soffa i dag runt 12-tiden. Ett par timmar senare gick jag, Carley, Cralle, Fille och Fredde in till stan för att köpa en hatt till Carley och käka lite. Knappt något folk ute alls och det förstår jag med tanke på gårdagen! Jag och Carley stack hem till henne sen och kollade på film.
 
Back to reality! Jobb i morgon. Sista veckan, sen börjar skolan nästa måndag! Taggg!
Måste även passa på att säga att jag har världens bästa vänner, jao! :)
2012-08-12 @ 22:09:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

snygg bloggdesign!

2012-08-16 @ 10:08:38
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0