Blandade tankar just nu...

Har inte mått alltför bra idag, så ska försöka varva ner lite och packa inför morgondagen. Ska bli så himla skönt att åka iväg några dagar och bara ha kul! Den här gången ska jag ta mig tusan åka allt, även om jag brukar få panik när jag ser de svarta, branta backarna så är det så himla kul när man står nedanför backen och man känner sig så stolt för att man har tagit sig ner för den.
Jag har alltid haft höjdskräck, men förr eller senare måste man bekämpa sina rädslor, right?
Jag har redan kommit en bra bit på vägen. T.ex. Så hoppade jag ju från en 7-8 meter hög klippa när jag var på Cypern 2010. Åkte den där svarta backen i Kläppen -07. Åkte höjdskräcken och uppskjutet på Liseberg.
Gjorde dessa grejer för att jag bestämde mig för att göra det! Och det ger sånna adrenalinkickar må ni tro och det är saker man kommer minnas föralltid och kan känna sig stolt över!
Nog om det. Ska fortsätta med packningen nu.
Gör ett inlägg lite senare ikväll.
Pusshej!
2011-12-14 @ 17:09:27 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0