Sjuka jämförelsebilder!



Jag kan även passa på att tala om att jag har väldigt svårt för att bli brun! Jag behöver sola i en evighet för att märka minsta lilla skillnad! Dock blev det ett fint resultat efter två veckor i Ayia Napa för två år sedan.
Så blek som jag är på första bilderna har jag inte varit sedan dess! Och det känns riktigt skönt! - Att all färg inte försvinner helt. Man kan liksom se att jag har en liten bikinilinje fortfarande.
Och jag tror att det var dessa två veckorna som lade den grunden för mig! Sedan handlar det såklart om att man måste underhålla det och fylla på lite då och då genom att låta solen göra sitt.
Jag var ju till exempel i Alanya i augusti förra året och då hade det svenska sommarvädret ändå gjort så att jag fått lite färg innan.

Så nu vecka 18 kommer jag kunna lägga en fin grund inför sommaren! Sedan blir det förhoppningsvis en till utomlandsresa i slutet av sommaren ;)
_________________________________________________________________________
| JAG BEFINNER MIG I AYIA NAPA 30/4 - 8/5 |
2012-05-02 @ 18:15:00 Semester/Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: BLI SVERIGES STÖRSTA OCH RIKASTE BLOGGERSKA

Vill du bli sveriges rikaste och största bloggerska?

du kommer inte tro att det är sant när du läser min blogg för hur man får lika mycket inkomst som kissie.

:)

2012-05-02 @ 21:30:20
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: Sometimes I wish I could save you

fett fint, vill va så där brun hjääämt

2012-05-06 @ 12:23:24
URL: http://emjo.blogg.se/
Postat av: ADRIANA

JÄVLAR :D HAHAHA, åh längtar tills i sommar, fyfan vad schteeeeeeek de kommer bli

2012-05-08 @ 20:13:45
URL: http://acphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0