2012-03-21

Skolan rullar på som vanligt...
I söndags var jag på gymmet och jag orkade springa mycket längre och hålla ett högre tempo än jag brukar, så det var ju positivt! :) I måndags var det storm, så jag avstod från att träna. I går spelade jag tennis vilket gick strålande förutom att jag sträckte insidan av smalbenet (N)
Nu har jag precis kommit hem från fotbollen. Känns skönt att det var lite varmare idag. Blir genast så mycket roligare att spela då. Dock så kom smärtan tillbaka i benet, så ska ta det lite lungt ett par dagar och får hoppas att det går över till helgen. :)

I morgon ska klassen in till stan för att kolla på ett par mål i Tingsrätten. Blir nog kul då jag alltid har varit intresserad av jurist-yrket!

Kvällens planer ser ut som så här:
Gossip Girl, Grey's Anatomy och Big Brother
2012-03-21 @ 20:34:28 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0