Spontantripp till Växjö

Finaste Carley sov hos mig i natt. Vi gick upp tidigt i morse och tog tåget till Växjö klockan 9.
I Emmaboda hoppade Emil på och gjorde oss sällskap.
Sedan har vi gått runt på stan och shoppat hela dagen. Åkte även ut en sväng till Grand Sammarkand där världens goaste personal jobbade! Hittade 2 klänningar och en jeansväst. Åkte främst dit för att kolla på klänningar och skor. Fast hittade inga skor, så får fixa det i veckan istället. Samtidigt som jag ska köpa min jacka! :)
Vi åkte hem runt 6-tiden och jag och Carley stannade i Kalmar för att kolla på bio. Det fick bli Kvarteret Skatan reser till Laholm ^^ Den var väl helt okej och jag tycker verkligen om Johan Glans!

I morgon har jag match klockan två, så innan dess ska jag bara sova och ta det lugnt.
Eftermiddagen och kvällen kommer endast att bestå av plugg!
Sedan är det bara fyra dagar kvar i skolan innan lovet! Hur nice liksom? :-D
Slänger upp lite bilder på kläderna i morgon!
2012-03-31 @ 23:07:49 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

mysigt! :)

2012-03-31 @ 23:34:19
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: bbypeach

Hej, jag har börjat använda bloglovin igen och jag tänkte om du ville göra ett byte. Följer du min blogg så följer jag ju din ;D

Isåfall kommentera vilket nummer du blev också!

2012-04-01 @ 12:04:44
URL: http://bbypeach.myshowroom.se/bloglovin-byte/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0