Just nu

Det är dagar som dessa man är sjukt tacksam över att man bor i en villa på landet och inte i någon trång lägenhet inne i stan!
Det är sommarvärme och jag sitter ute på altanen och steker tillsammans med min underbart goda smoothie och lite go musik!
Var som sagt inne i stan förut idag. Vi kollade på två mål inne i tingsrätten och därefter gick jag och Linn en sväng på stan, käkade m.m Det finns verkligen huuur mycket snygga kläder som helst nu! :D Så det får bli en shoppingrunda i helgen :)
Nu ska jag fortsätta njuta av solen, så hoppas jag att ni gör detsamma och inte sitter inne framför datorn!
Pusshej! :*

 

2012-03-22 @ 15:33:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0