Dad's Födelsedag

Jag sov som sagt hos Linn inatt och i morse åkte vi in till stan runt halv nio!
Klassen skulle till simhallen och jag simmade totalt 50 längder! :) *stolt* hehe
Runt 11-tiden duschade vi och fixade oss. Sen drog jag, Linn och Emelie ut på stan en stund. Vi käkade på Zorbas och jag köpte en lila tröja på H&M, kan visa bild en annan dag!

Har precis kommit hem från fotbollsträningen som gick oväntat bra. Provade de nya matchställen osv.

Dessutom så fyller pappa år idag så har köpt en skiva till honom! Vi firade ju honom igår så han fick lite andra saker då också. Nu ska jag käka, plugga, kolla på 30 grader i Februari , Gossip girl och sova! :)

Så länge kan ni få lyssna på en av mina favoritlåtar som går på replay just nu!

-. Ed Sheeran - Grade 8 .-
2012-03-05 @ 20:14:21 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia ♫

sv: tack, nej ;) allt bra? skulle du kunna vara supergullig och kolla på mitt youtube klipp som jag lagt upp på bloggen? :) ifall du har ett youtube konto får du gärna gilla videon också! :) kram

2012-03-05 @ 21:40:09
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0