Nu kommer snön

Hej! Tänkte bara säga att det snöar ute, hihi :D Good to know liksom ;)
Carley sov här i natt. Idag har vi varit inne i stan och åkt skridskor, käkat pizza och shoppat lite. Jag köpte en kofta, två linnen och en långarmad tröja. Sen jag kom hem har jag kollat på Gossip Girl samt öppnat mitt brev från Kina som kom idag ^^ Det börjar bli lite tomt här hemma nu, men syster kommer ju hem i slutet av maj. :)
I morgon är det träning, fotboll. Andra träningen för i år.

Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl.
Pusshej! :* :))

2012-01-03 @ 20:41:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: förl°at igen! :P aa och det e sv°art man hinner inte s vara p°a alla kommentarer här i frankrike när man för det första sover bort halva dagen och sen g°ar ut :/ allt bra?

2012-01-03 @ 22:16:52
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: olivia :)

- de är super med mig :)

jag fick massa nice grejer i julklapp, typ iphone 4s, pengar osv, självdå?

kram!

2012-01-04 @ 18:49:42
URL: http://oliviamelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0