Berit härjar där ute

Ännu en hektisk som börjar lida mot sitt slut.
Som tur e har jag börjat bli bättre nu, men ska ändå hämta ut pencilin i morgon för säkerhets skull.
Var i kyrkan förut. Hjälpte till lite oså. Efter det var jag hemma och fikade lite.
Och nu har jag precis kollat på finalen i ATP turneringen i London där Federer stod som värdig segrare!
En gång kung, alltid kung!
Det är klass 2 varning ute och de har sagt att det är värst över Öland och det ska bli värre under nattens gång.
Skönt att jag slipper skolan i morgon i alla fall!

Jeans: Cubus T-shirt: BikBok Kofta: GinaTricot Smycken: Utlandet
2011-11-27 @ 21:46:18 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Fin blogg! :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera varandras blogg lite då,då. Alltså jag på din och du på min. Kommentarer är ju alltid roligt. Eller vad säger du om det? ♥



Kramar från mig! ♥

2011-11-27 @ 22:16:01
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Lina

va fin du e! :)

2011-11-28 @ 06:52:45
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0